2015. május 6., szerda

Anyák napja

Készletajánló és személyes élmények 2 in 1.

Megérkezett a SoMa Design legújabb készlete, az I love you Mom


http://store.digiscrappersbrasil.com.br/s4h-and-pu-c-1_379_391/somailoveyoumomkit-p-9291.html

Anyák napjára bevetettem a szedresi táborban tanult media inkes technikát, ezzel készítettem Anyunak, Anyósomnak és Dédinek egy-egy A4 képet. Bevallom, mindegyikkel megizzadtam, ezt a méretet valahogy egészen más kezelni, mint a 30x30-at. A végeredménnyel azért elégedett vagyok.

Anyué:


Sajnos ezt egyelőre csak mobilos képen tudom mutatni, és részletfotókat sem készítettem, de Anyunál van, úgyhogy egyszercsak pótlom :)
(hirtelen a többit sem találom a nagy gépről, csak mobilról, ehhh, na majdcsak egyszer meglesz...

Anyósomé:


  Dédié:


A fiúkkal pedig ilyeneket készítettünk minden Nagymamának/Dédmamának:







 Olikám saját kezűleg, gyöngybetűkkel írta a verseket a lapokba! :)

És háthogyne, hogy a gépem a tett helyszínén, egy fotó után merül le, így sajni, csak mobilfotók vannak...de azért azokat is szeretem, mert legalább vannak!



Remélem mindenkinek meghitten telt az Anyák napja!

Puszik!
G.

Nincsenek megjegyzések: