2015. május 12., kedd

Amikor egy anyag szerelem lesz

Így van, és ez az anyag most a Pentacolor Media Inkjeinek szól.

 Tervben van egy, az általam tesztel Pentás termékekről egy rövid, nem szakmai, hanem tapasztalati beszámoló is, de most gyorsan egy rövid leírás egy tag-ről, aminél ezt az anyagot (is) alkalmaztam.

Sajnos sem részletfotóm, sem fázisfotóm, de megígértem Évának (kireva nyerte a múltkori enyém heticewe résztvevői közt kisorsolt kis blogajándékot, na ez lenne az), hogy leírom az elkészítés menetét.



1. A kraft karton alapra legelőször a lyukat lyukasztottam, és egy tabbal megerősítettem. Azért ezzel kezdtem, mert ezt színében nem akartam, hogy elüssön, alá akartam dolgozni a festésnek.

2. Lealapoztam a kártyát Pentart Gessoval, A felső bal negyedben a gesso-val odafogattam egy darabka gézt is. Az alsó felen is használtam gézlapot, de ott nem hagytam benne, hanem kis száradási idő után kihúztam a gézlapkát, így érdekes struktúrát adott a felületen.

3.  Ezután felülről a kéket, és alulról a kétféle zöldet csepegtettem, csurgattam, folyattam szét a Pentacolor media inkjeiből (Lagoon blue, Olive és Pottery green).

3. Amikor megszáradt a felső részen egy felhős domborítómappával átdomborítottam, és Pentacolor gélpasztával és a SF áprilisi kit klub esőcseppes stenciljével néhány vízcseppet alakítottam.

4. A pitypangok feje is stencillel készült, egy nagyon régi IKEAs stencillel (eredetileg buborékok lettek volna, de a célnak teljesen megfeleltek). A gessot használtam hozzá, nagyon vékonyan, szivacsecsettel feltuszmákolva.

5. Mikor ez is megszáradt, kiegészítettem alkoholos filccel, lakkfilccel és tűfilccel a művet.

6. Végül kis szókártyákat nyomdáztam apró betűnyomdával, és a megfelelő helyre ragasztottam. Némi géz és szalag a likba, és készen is van! :)

Élvezet volt készíteni, tuti nem ez lesz az utolsó!


Nincsenek megjegyzések: