2015. április 24., péntek

Scrapfellow kit klub április

Ez a hónap sem múlik el születésnapok nélkül.

Ma köszöntjük Anyósomat.

Az áprilisi kit klub papírjaival iszonyat mértékű szerelembe estem!

Most egy gyors és egyszerű megoldásra volt szükségem, ami mutatós, de mégis tartalmas. Mini album nem fért bele a mai napomba, így egy kistáska formájú polcra kitehető képtartó készült, amihez fekete fotókarton alapot használtam és azt a papírt, ami kellően nőies, ám mégis passzol a fiúkáimhoz is. Mondanom sem kell, ugye, hogy a fiú unokák kerültek bele a tartóba :)

Az üveglencsés kapocs gondolatát Nagy-Molnár Eszter blogján láttam, és szerelem lett azonnal! Meg is valósítottam! Én jancsiszeg helyett végül mágneses zárást alkalmaztam.











Szép hétvégét kívánok Mindenkinek, aki erre jár!

1 megjegyzés:

Piroska Czakó-Radványi írta...

Őrült jó a belseje is! 👍😃