2015. március 18., szerda

SoMákok, elmaradások.

Picikét elmaradtam kedves kötelezettségeimmel, sokminden okán, nem is magyarázom....

DE! Ma tudtam meg, hogy a fotósulis vizsgám KITŰNŐ lett, szóval, hűdebüszke vagyok magamra :)))

Hoztam három készletet is mutogatni, mindnek köze van SoMáékhoz :)

Időrendben haladok előre :

1. DSB Gang collab: Lullaby Time

DSB Gang: Lullaby Time


Naná, hogy SoMáék része benne a legcukiságosabb :), én csak az ő készletüket használtam az oldalamhoz. Roli így szokott kómázni reggelente, Apához bújva.

2. Crafty Kid

Crafty Kid

És Roli első festő leckéi :)



3. S végül, de nem utolsó sorban, a harmadik: Ski Season.

Az itt nem tom mikor lesz, lehet sose, de hogy itt szent Rákospalotán egész télen összesen ne essen egy centi hó, az már mégiscsak túlzás! :) Úgyhogy koris képpel készültem :) Az oldalhoz egy SoMa templatet is használtam, innen:

template

Ski Season




Roli első korizásáról



4.  Costumes

Majd' elfeledtem, ez még a síelős és talán a Crafty Kid előtt jött ki, termékenyek a csajok, nemhiába :) Hát a FARSANG, kérem! Ki ne maradjon! :)

Costumes

És a gyönyörű kis fekete macsekom, még egy oldal erejéig:


No, akkor azt hiszem, mindegyiket sikerült pótolnom. Nagyon jól esett három oldalnyit scrappelni, igazán hiányzott már! :)

Nincsenek megjegyzések: