2014. július 4., péntek

Oli iskolás lesz - ABC kártya freebie

Elképesztő gyorsan nő ez a gyerek! Szeptembertől iskolás lesz! :)

Már régebben elhatároztam, hogy készítek majd neki "iskolai tansegédleteket", amelyekkel gyakorolni és szórakozni is lehet 2 in 1. A héten elkészült az első. Az apropóját a foci VB-re kiadott kártyagyűjtő album adta, így ehhez is lettek méretezve a kártyák. (a previn ott a fotója. Én a Tescoban vettem 1500 pénzbe kerül, 26 lap van benne, laponként 9 kártyának van hely és kétoldalasan pakolható, kártyaméret:6x9 cm)

Az alapkártyák egy betűt és alatta egy-egy példaszót tartalmaznak, a template-ek pedig szabadon alakíthatóak.  Mi egy-egy élmény fotóit fogjuk beletenni, de lehet az rajz is, vagy bármi, tetszőlegesen. A betűkártyákon is szerkeszthetőek a példaszavak, én Olivérnek sok helyen egy családtag nevét írtam, vagy olyan példaszót, ami az ő kis életéhez szorosan kapcsolódik. A template kártyáknál minden réteg külön alakítható. A gyűjtőalbumban csak függőleges helyek vannak, így nem variáltam más elrendezéssel.

Remélem, más is fogja tudni használni, ezért közkinccsé tételezem.

Ha letöltöd és használod, majd kérek mutit! :)

Nincsenek megjegyzések: