2013. augusztus 11., vasárnap

A rossz fotó

Csilliárd meg egy éve nem jártam itt már megint, részint lustaság, részint nyaralás okán, DE!
Most itt vagyok! :)
A heticewén egy rossz (minőségű, hiányos, kukának szánt) fotót kellett felhasználni az oldalon.
Nos, én nem bonyolítottam sokat (mert már előtte órákat játszottam rossz fotókkal és tökre nem jött az ihlet), hoztam egy ilyet. Tipikus sajátkézből készült fotó, amiről hiányzik egy fontos darab (cserébe van rajta jó sok haszontalan rész), ez esetben az én fejem jócska része, ami gyakorlatilag nem baj, mert a napszemcsitől más úgysem látszik, a Balatonvizes hajam meg tiszta mázli, hogy lemaradt :). Nade. Ha másnak is levágok a fejéből, az olyan, mintha direkt ilyenre akartuk volna, nem? :))))

Az eredeti:



És ami lett belőle. (köszönhetően azért Captivated Visions szépséges: "my heart is full" freebie-jének is :)))



Nincsenek megjegyzések: