2013. március 12., kedd

Recycling meg a kreatívkodás

Az Uram őrült pipa tud lenni rám, hogy én mindent elteszek....Mérgelődik a bébiételes üvegek gyűjteménye miatt, a többiről már ne is beszéljek. Praktikus ember. Én meg gyűjtögető. Azért jól elvagyunk egymás mellett :)))....Néha engem is elkap a harci hév és dühödten kihajigálom a gyűjteményeimet, úgy mint üres kartondobozok, miegyéb, aztán másnap tutira kellene belőle legalább egy darab, de néha kettő.  :) Nos, mielőtt szó érné a ház elejét, hogy már a gyógyszertári fürdetőkrém dobozokat is gyűjtöm, na meg a pezsgőtablettás tubusokat, hát, gyorsan készítettem belőlük valamit :)))) A gyerek is le lett kötve, és az új washik is ki lettek próbálva, plusz néhány szülinapi ajándék kipipálva :))))

S lőn:

Pezsgőtablettás tubusokból ritmushangszert készítettünk:


a kertből előbányásztam egy megfáradt, kidobásra ítélt karikadobáló játék állványát, ez most nagyon hasznos volt a festés szempontjából, mert nem kellett hozzáérni sehol a tubusokhoz.
pont három ágára pont 3 db kiürült tubus került és mivel érezzük már a tavaszt, pompás élénk színeket választottunk a festéshez, előzetesen egyeztetve a klassz új washik színeivel.
Oli fotózta munka közben: itt épp rizzsel töltögette meg a már megszáradt tubusokat.



Természetesen a kupakokat is azonos színűre festettük.
Végül rákerültek a washik. :)

Végül gyerekbiztosra csinálva beleragasztottam a kupakokat a helyükre.


Apukámnak tetszett a citromültetvényem a múltkor, így szülinapjára ő is kapott egyet. Na ehhez kellett a fürdetőkrémes doboz. Praktikus, mert a tetejét az ajándék átadása után alátétként lehet használni.

Először is lyukakat fúrtam a doboz aljára.

Majd bewashiztam (szómagyarítás :))). Egyébként ez nem is olyan egyszerű művelet, hogy szépen haladjanak a sávok és ne érjenek egymásra a ragasztók!


Belekerült a föld és a meghámozott citrommagok.
A tetejére pedig szépen lemosott, apró kavicsok. (nem szabad földdel befedni, úgy nem kelnek ki!!!)
A végeredmény.
Ezt a szuper csomagot rendeltem a múltkor...körvágó, mintás szegecskészlet, tintapárnák és washi csomag!
Rokon kislány 6. szülinapjára készült képeslap belseje.
Asszem megbocsátható a túldíszítettség :)
Nem látszik, de a borítékot egy szív alakra vágott papírból hajtogattam. Lezárás kawaii szalaggal (washi szerű, csak inkább mintás cellux) és 3D matricával.
Apu is kapott egy sk képeslapot. Az alap készen volt, a LIDL-ben vettem egyszer száz éve.
Torta washiból. (NőiCsizma Edittől loptam a fogást még jó múltkor)
S végül tömkeleg képeslap nőnapra: Erika (Bánné Szikszai Erika) kért meg minket Eszterrel (Blissz), hogy digizzünk neki nőnapra képeslapot. Megtettük. A verset ő választotta hozzá. Így legalább ez a rész már nem okozott fejfájást, Eszteréből és a sajátomból vegyesen nyomtattam.
Olivér pedig mindegyikbe rajzolt belülre valami szépet! Nagy munka volt! :) Ezt kapták a család összes nőtagjai Olitól és Rolitól.


Hát ennyit mára, remélem tetszettek a műveink! :)
Klassz hetet mindenkinek!

1 megjegyzés:

Minyu írta...

óóóó, hogy mennyire tetszenek ezek a kreatív ötleteid (is)
Én nem merek még ilyesmibe is belevágni, így is mindig kupi van itthon :S