2013. január 23., szerda

A játék nyertese, meg egyebek :)

Nem tűntem ám el teljesen, csak félig, bár nem sokan hiányoltatok :)))

Bár kértem a játékban visszalinkelést, utólag, hogy legyen mán egy kis borzongás, ezt figyelmen kívül hagytam (különben csak Zsuzsi munkáját vehettem volna figyelembe), így három szuper alkotás/alkotó került a Random kalapjába, ésssss aki nyert:

Zsuzsi, Eszter és Éva oldalait láttam, aki esetleg még készített de nem láttam, az így járt :)

Ide linkelem én azért ezeket az oldalakat, vagy méginkább iderakom, remélem egyikőtök sem bánja, mert nekem mindhárom nagyon tetszik!

Blissz Eszter:


Evadraga Éva:


nzsuzsa Zsuzsi:


Szóval, és tettel: Köszi, hogy játszottatok velem!  Évi, küldj fotót/kat az emilemre, és az oldallal együtt pedig megy majd a letöltő kód a kis doodle képkeretekhez is! :)

Zsuzsi és ha erre jár még valaki, aki játszott a CFA játékomban. Az sincs elfelejtve ám, csak időm van kevés, hiába vagyok itthon...
Ugyanis: Másodikán kezdődik a jelnyelvi sulim, ami mindjárt felvételi valamivel indít, amire azt sem tudom, hogy készüljek fel, mert fogalmam sincsen hogy mi várható. Mellesleg pedig felvettem egy onlány logotervező kurzust, és ismerkedem az Illustratorral, ami a PS után elég nehéz! Kiverni a fejemből a megrögzött dolgokat és azt csinálni, amit kell helyette, áááá! Szóval nem unatkozom, emellett pedig Roli egyre több figyelmet kíván magának... Olivér holnap és pénteken kényszergyógykezelésen itthon, szóval, gyakorlatilag lőttek a következő két napomnak teljesen :) Na, így szép az élet, ha zajlik. Szóval az is meglesz valamikor, lehet, csak júliusra készülök el vele, de meglesz, ígérem.


Nézzétek, ezeket én rajzoltam a logotervező tanfolyam videoi alapján. (egyelőre persze a lépésről lépésre fázisban vagyok, de azért kicsit hasonlít a PS-re, legalább tájékozódni nagyjából tudok a programban, és már négy lecke után sikerült elérnem, hogy automatizálódjanak dolgok, úgyhogy tökkkkre bizakodó vagyok! :)))







Ezek nem saját tervek, csak már én dolgoztam velük a leckék után. Na, majd az lesz az igazi, ha egyszer igazi logót fogok készíteni, saját kútfőből! (az a része, az ötleteéls szerintem a legnehezebb)
Egyszómintszáz, azért büszke vagyok ám magamra :)))) A felhős volt az első lecke, egy egész délutánt átizzadtam vele, pedig roppant egyszerű ám :))))
 Akit esetleg érdekel az ilyesmi, én ezt itt tanulom: Mologo (és ez volt a reklám helye.) :)

Szép napokat mindenkinek!

3 megjegyzés:

evadraga írta...

:)))) Ómennyire örülök, este küldök fényképeket, és lesz nekem is végre golya-Timis oldalam!!!:))) És persze, imádni fogom a képkereteidet is! Klassz, hogy beiskoláztad magad, nagyon várom a munkáidat!
Szép napot Nektek! :)

N Zsuzsa írta...

Gratulálok a nyertesnek!
Én nem is tudom, ígértél még valamit a CFA-val kapcsolatban?
Felnézek rád, hogy ennyi mindent csinálsz, ilyen "ambíciózus" vagy. A jelnyelv nagyon vonz engem is (mint volt orosz - német tanárt), de hát nekem erre aztán igazán nincs szükségem, mert nincs is hallássérült ismerősöm.

Gólya írta...

Zsuzsi nekem sem volt, amikor elkezdtem :) A CFA-t ki akartam értékelni kicsit pszichológiailag csak úgy az általános igazságok alátámasztása, vagy megcáfolása miatt. Rajta leszek. Most azonban készülnöm kell, úgyhogy ezt megint kénytelen vagyok egy kicsit eltolni...de meglesz :)