2012. november 15., csütörtök

#CFA day 11.

Sziasztok!

Remélem a napról napra csökkenő olvasószám a blogon nem azt jelenti, hogy ennyien beadtátok a kulcsot! :) Mert érzem én is, hogy hosszú lesz ez a játék, legközelebb majd rövidebbet csinálok, de egyelőre ezt nagyon élvezem! :)

Mai játékunk: Pozíció (név_CFA_day11)

Oké, ez talán nem lesz mindenkinek túl könnyű, de engedélyezek szabad értelmezést :)

Ha oldalt készítek, észrevettem, hogy időről időre ugyanoda szeretem pozicionálni a fotót. Vannak mindenféle korszakaim. Én általában egy fotót szeretek használni egy oldalon, ritka, mikor több is van. Van, hogy középre helyezem, van, hogy jobbra, van, hogy balra. Én nem nagyon vagyok se kisfotós, se nagyfotós, de pl. hidegrázást kapok a nagyon kicsi és nagyon oldalra elhelyezett fotóktól. Száz szónak is egy a vége, ma valamiféle elrendezéstervet készítünk, vagy nevezhetjük template-nek is. (GIMPben nem tudom hogyan működik a dolog, mert még életemben nem láttam Gimpet se közelről, se távolról, de remélem ott is sikerülni fog, és méginkább remélem, hogy inkább PS-t használtok mind :) A feladat kritériuma annyi, hogy EGY DARAB fotót engedélyezzen a template, és annak a mérete és elhelyezése legyen a fő szempont, a többit (hogy milyen kütyü-mütyüket tesztek rá, vagy alá, vagy mellé, vagy csináltok e maszkot az alapra vagy tudomisén) azt tökre rátok bízom. Azért legyen használható :)

Aki most frászt kapott, nos hoztam egy angol nyelvű, de teljesen jól követhető, nagyon egyszerű leírást a template készítésről: http://thedailydigi.com/how-to-make-your-own-digital-scrapbook-template/
továbbá haladóknak itt van még Krisssz Storyboard-os tutorja is: Storyboard template haladóknak | Haladó CEWE FOTÓKÖNYV.

 (bocs, hogy ezt ideírom, de nem biztos, hogy mindenkinek egyértelmű: PSD file-ként mentsétek!)
Jó munkát!

Day 11. Position  (yourname_CFA_day11)

It will be maybe a little bit harder, i hope that' s not a problem.

Today we create a template. The most important part of the task, where to take the photo. A single photo can be accommodated. The point is that you place the size scale, rotate, or straight, etc.. The rest is up to you. (accessories, parts masked, etc) and easy to use. Do not forget to save it as a psd file.

Some help (if you need)(: 
http://thedailydigi.com/how-to-make-your-own-digital-scrapbook-template/
or to advanced scrappers:
 Storyboard template haladóknak | Haladó CEWE FOTÓKÖNYV.
Good work!

7 megjegyzés:

Krisz írta...

Ez nekem tetszik! Kitartunk ne aggódj! :)

Pertine írta...

Szerintem sem a kedv vész, csak kezdjük kibogozni mit is akarsz napról-napra tőlünk és nem kell annyit visszaolvasni! :)))

Gabi írta...

Én sajnos nem veszek részt a játékodban, mert sajnos még mindig teljesen hülye vagyok a digihez (amit remélem jövőben már nem mondhatok el !!), de attól még minden nap elolvasom a feladataid, és maaaarha jól szórakozom :-) Ugyanakkor csodálom is, hogy két gyerkőc mellett ennyi energiád van !

Minyu írta...

Gimp-el is lehet psd-s template-et csinálni :)

Gólya írta...

Szupi Minyu, ezt nem tudtam, csak reménykedtem benne :)

treza írta...

még megvagyok én is :)
bár ennél most kicsit kiakadtam, Te meg a tegnapimnál fogsz, hehe! :p

Gólya írta...

Annál nem jobban, mint ami nekem lett :))))