2012. július 15., vasárnap

Roland még nincs két napos, de tegnap még egy napos sem volt, amikor azzal fogadott a gyerekorvos 10 órakor, hogy baj van a gyerekemmel. Szerintetek hány mp alatt tud az emberlába földbe gyökerezni???? Nagyon tizedek alatt..Kiderült, hogy szegénykém elkapott valami fertőzést (valószínűleg a szülés közben), amtől nehéz légzése és hőemelkedése lett, szóval mindjárt megkínálták egy antibiotikum koktéllal...szerencsére pár óra alatt már jobban lett tőle, szopizni is tudott.
Utolsó zokszóként leírnám, hogy az Uzsoki szülészete tényleg nagyon szép, a nővérek kedvesek...de kiborítóan BUNKÓK a csecsemősök!!!!! Pont azok az emberek, akik amúgy ellátják a babádat, amíg nem veled van....hideglelést kapok tőlük! Így tegnap este az orvos utasítása ellenére (nem a magam kénye kedve szerint, hanem a köcsög csecsemős flegma hozzáállása miatt) úgy döntöttem, a baba mégis velem tölti az éjszakát. Jól döntöttem azt hiszem, nem aludtam semmit, de legalább biztonságban tudtam a gyerekemet.Én voltam az élő légzésfigyelő. És szopizni is tudtunk vagy 3szor. A gyerek olyan ügyes, mint egy ipari porszívó, remélem, hogy lesz jó sok tejcsim neki! Most gyors alvás következik, amíg érte nem lehet menni. Tegnapi fotók a gyönyörűmről:












9 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Manapság már nem tartanak bent csak pár napot így remélhetőleg hamar otthon lesztek és megszabadultok a burgonyán viselkedő nővérektől.
Annyira jók ezek a képek.Kár hogy nekem nem készültek akkoriban.

krisssz írta...

Tündérfalat:) Már biztos meg is gyógyult, épp ideje hazamenni:))

szrjudit írta...

Kitartás, mindjárt otthon vagytok!!! Mindenhol megcsodálom a fotókat :)

bjud írta...

Nem csodálom, hogy meghűlt benned a vér! Remélem, most már minden rendben van és lesz!!!
Annyira ÉDES!!!! És az a lábikó...! Ennivaló!
Most már ideje, hogy az ifjú úr is meglássa új birodalmát. Lehet menni haza :))))

Puzsi írta...

Minden jót kívánok Babának és anyukájának egyaránt. Aaanyira aranyos!

Névtelen írta...

Annyira édes!!!! Szegeden is a csecsemősök a legbunkóbbak egyébként...hát evvan! Viszont nagyon sok szeretettel gratulálok itt is! és minden szépet és jót kívánok Mindannyiótoknak! Hamarosan már otthon lesztek :)

Kireva írta...

Ó de cuki.Minden rendben lesz!

Marzs írta...

Ez nekem annyira furi, h elviszik a bébit estére... Látszik h nem bababarát kórház...a betegség meg iszonyatos szar lehetett, én azt is utáltam, h a sárgaság miatt szúrkálták...pedig ugye be se sárgult igazán egyik se...Ez a nyelvfelvágás ez miért kell? Ezt részletezd már eccer nekem lécci.. Amúgy meg nagyon ügyi vagy és mint írtam már eccerűen gyönyörű a bébi..mint a tesója

Gólya írta...

Tévedés, Marzs :), csak első éjszakára kellett kinnhagyni, de az jó is volt,hogy tudtam még egy "nagyot" egyben alukálni...azóta csak reggel kell kitolni a babákat az orvosi vizit miatt, meg este, akkor is van nekik vizsgálat, meg fürdetés. 10től reggelig velem van, aztán persze egész nap is. Bababarát...:) a nyelvfelvágás az igzából nem nyelv, hanem alatta az a vékony hártya, amit te is érzel, ha visszafordítod a nyelvedet...az volt nálam mndkét fiúnál lenőve, ezáltal nem tudott Oli ráfogni a mellbimbóra a nyelvével (meg a jó kis befelé fordulók miatt sem, de így a kettő együtt rendesen elrontotta szopizás élményét mindkettőnknek (későn vágták fel neki). Rolandnak azonnal felvágták, így már a szülőszobán tudott szopizni. Nekem ez egy jutalomjáték! Sajnos Roland minden reggel meg este a combijaiba kapja injekcióban az antibiot és a rendszeres ellenőrzés miatt a fejecskéje is tele van szúrásnyomokkal (onnan veszik a vért). Sárgaságot megúsztuk.