2012. július 23., hétfő

Elmaradás...

Most nagyon gyors leszek, mert per pillanat nálunk sohase lehet tudni, hogy melyik másodpercben lesz rám szükség, de égető :)

Két készlet blogolásával vagyok elmaradva, az egyik Orsi születésnapos készlete, a másik pedig Bóbita napsugaras készlete. Ezekkel még gömböly koromban készítettem oldalakat.


Orsi "Happy Birthday" készlete annyiban volt rendkívül aktuális, hogy július másodikán "ünnepeltem" a 34. szülinapomat. Igazándiból nem ünnepeltünk, mert még állt a bál a felújítás miatt, plusz már nem igazán voltam ünnepelgetős kedvemben a full vizes szervezetemmel meg a nagy pocimmal, holt fáradtan. De a kedvenc tortámat megkaptam, és az el is fogyott szépen :)

A legnagyobb szülinapi ajándékom kis csúszással, 11 nappal később érkezett.







Orsi később még előrukkolt két kis minivel, amivel nem állt módomban még dolgozni:
 Kaphatóak természetesen Orsi SBE polcán, itt.


Bóbita Sunshine készlete a ZigZag szülinapi grab bagjai közt leledzik, csoda üde kis színkombinációval dolgozott Ilus, vibráló tengerkék és napsárga alapozza meg a készletet.
Overlayek és journal cardok is elérhetők hozzá.

Kaphatóak itt az ZZSnél.





A hozott oldalam a tavalyi tunéziai nyaralás során készült, amikor a fiúk azt kémlelték, hogy mehetnének beljebb anélkül, hogy medúzacsípés áldozatai lennének. (nem mentek beljebb, megúszták.)
Nem tudom, mikor jelentkezem legközelebb, mert itthon tényleg folyamatos a fennforgás, pedig még az uram is itthon van segíteni, de még bele kell ebbe rázódni. Na, megérkezett a hívó hang is :)))

SZép hetet!



1 megjegyzés:

Krisz írta...

Szép hetet és jó rázódást nektek! :)