2012. május 19., szombat

Videoscrap, Dragan, Mosolyolimpia eredménye és futás

Kezdek gyanakodni, hogy valamit nagyon félremagyarázok. Mert én irányítottam a tegnap esti videoscrapet, mely hirtelen felindulásból jött létre a megszokott szombati helyett. De ha az ember megnézi a galériát, számtalan szebbnél szebb, ám az eredetitől igencsak eltérő alkotás született :))))

Ezt kellett liftelni:

sajnos már nem tudom, hogy honnan mentettem le, az inspirációs mappámban lapult


Az enyém pedig ilyen lett (a forma nem lett szívben meghatározva, mindenki olyan alakzatot választott, amilyet akart.)



Később megcsináltam hozzá az oldal párját (amikor már tudtam a végeredményt, és persze a sok gyönyörű fotó se "menjen kárba") Ilyen lett egymás mellett a kettő:



Krisssz legfrissebb videotananyaga alapján pedig ezt az oldalt készítettem:

credits


Nagyon büszke vagyok a kis nagyfiamra!!!!

Tegnap este lezárult a szavazás a Mosolyolimpián. Összesítettben 710 nevező közül a 97. helyen végzett, korosztályában pedig 160-ból a 9. helyen, és korosztályában a 
LEGSZEBB KISFIÚKÉNT!!!
Nekem akkor is ő a legeslegszebb, ha afroamerikai gyerekek potyognak az égből, de nagyon büszke vagyok rá. Ez ugyan nem rajta múlt, de a mai teljesítménye igen, miszerint az Újpesti Futó- és Kerékpáros fesztiválon, jelenleg 4. alkalommal állta meg a helyét, és futotta le az 1,6 km-es távot az Apukájával. Első alkalommal sétáltak (ekkor még a három évet sem töltötte be), a többi hármat már végigfutották. Ma már lelkesen melegített. és első akart lenni. Egyem a husiját! 12 perc alatt értek be a célba. Annyira büszke vagyok rá!!! Főleg, hogy a futást, mint olyat, végképp az üldözendő cselekmények közé sorolom (talán akkor futnék, ha fegyvert szorítanának a halántékomhoz-ez nem terhesen is igaz rám), szóval különösen elismerem az erőfeszítéseit. Néhány fotó:

melegítés Apával

melegítés a bemondó bácsival

melegítés a bemondó bácsival 2.

RAAAAJT!

Célbaérés
Most jöttem fodrásztól, sminkestől, és este egy remélhetőleg nagyon finom vacsit költök el a 16. évfordulós érettségi találkozómon, úgyhogy a mai napnak még nincsen vége!

Szép hétvégét nektek!

1 megjegyzés:

Ritttus írta...

Klassz volt a játék, köszi!!! A futás tényleg nem semmi, nagyon ügyes, kitartó!!!