2012. május 3., csütörtök

Hírek CikkCakkék háza tájáról

Mert ott hirtelen annyi minden történt, hogy egybe sűríteném a mondandómat.
Először is, megjelent Beedee új készlete a Clean and Simple. Olyan lélegzetelállítóan jó fajta cucc, hogy nem szabadulsz a vonzásköréből egy darabig. Engem hirtelenzi két oldalra ihletett, de ez is egy olyn készlet, amihez valószínűleg még sokszor vissza fogok nyúlni. Most meg is lehet nyerni a BeeDeesign FB fun oldalán.

Most akciós!!!





 Oldalaim:





Egyébként pedig Beedee május hónap kiemelt tervezője a Scrapinsider-nél, amit azzal ünnepel, hogy a róla készült interjúban eldugott egy kuponkódot, mellyel az összes termékére 40% kedvezményt ad egész hónapban!


A ZigZagnél megjelent egy nagy közös kollekció, ahol 69 csomagból pakolhatsz a kosaradba. Azonos színpaletta alapján készültek a minik, de roppant változatosak, érdemes körülnézni!


Természetesen Bóbita is hozzájárult jónéhány minivel ehhez:


Mely akár bundle-ként is megvásárolható:

itt
Oldalam:



Nemsokára az iNSD alkalmából egy 26 megállós vonatot is indít a ZZS...csak győzd kivárni! Ilus része csodaszép!!!


És most remélem, hogy mindent és mindenkit promótáltam, mindent jó helyre töltöttem és linkeltem, ha valami nem stimmel, bocsi, de ennyi infot a fejemben összerakni nehezemre esett :))))

Szép napot!

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Klassz a termés!Az első az fergeteges lett.

Ritttus írta...

Bizony, hogy klassz oldalakat "gyártottál"! És nagyon boldog névnapot is!!!! :)

ziti írta...

Megjöttem én is: nagyon boldog neved napját kívánok! És nem mellesleg gratulálok a csodás oldalaidhoz is.