2012. április 28., szombat

Újabb template freebie :)

Nagyon belejöttem, mint kiskutya az ugatásba, valahogy sokkal egyszerűbb így elhelyeznem a fotókat...már csak két nap és mutathatom a hetemet, jujdeizgi! És ráadásul a holnapi nap nem is lesz eseménytelen! :) (bár ma meg szabad, gyerekmentes délelőttünk volt, s mivel Bubi nem érzékeli a hétvégi "jujdejólehetsokáigaludni" éteri báját, ezért ma is hatkor kelt....szóval én 10-kor, mikor elmentek a Bábszínházba, visszadőltem pihizni, és kettőig aludtam :))), úgyhogy a mai nap meg nem lesz túl eseménydús.)

Szóval, aki kéri vigye ezt is nyugodtan! :)

letöltés/download

2 megjegyzés:

CBH írta...

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies (please, notice the new url for my blog), under the Page 1 post on Apr. 29, 2012. Thanks again.

Kireva írta...

Letöltöttem, köszi!