2012. március 27., kedd

Cserélgetős

Cewén ismét kép egymásnak játék zajlott a múlt héten. Én Ritacicától kaptam, és Zoénak készítettem képet.
Ritának lövésem nem volt, hogy milyen fotót küldjek, de aztán kezembe került ez:


A fotó érdekessége annyi, hogy ez az első közös fotónk a férjemmel, aki akkor még messze nem volt az :), azt hiszem '99. nyarán készült (21 éves voltam, íííííííííí!). Akkor diplomáztam, frissen és az én drágám pedig kiment egy hónapra Amerikába. Mi meg a barátnőimmel lementünk a telkünkre hasat süttetni. Géza hamarabb hazajött, mint tervezte és meglepett engem, mert lejött utánam a telekre. Annyira jó volt!!!! Na, szóval ez ott készült. A telken. AZ első. Rita meg egy ilyen klassz minimált gyártott belőle:



Ez pedig a huncut Dávidról készült Zoénak:

1 megjegyzés:

Margó írta...

Jajjj, de aranyos "kislány" voltál!!!:-)))
... és nagyon szép lett a minimál! no meg kedves a Te oldalad Dávidról - tetszik egy a "színforgatás"!:-)