2012. március 18., vasárnap

Cewe heti és videoscrap

Ismét egy kettő az egyben bejegyzés következik, ezúttal a cewe háza tájáról :)

A heti feladat vicces plakát készítése volt, nagyon vidámak lettek! Én már megint nem estem messze a fájamtól :), pocakkal villantóztam.

Az biztos, hogy az alpha Cajoline, a többit sajnos nem jegyeztem, mert ezerrel lapozgattam az összes készletben...


A videoscrappet tegnap én irányítottam, és mindjárt az elején belémállt a vizes ütő, mert azok, akik az éterben voltak, mindjárt elakadtak az első feladatnál. Önbizalmam, ahírös mindjárt lábreszketésbe kezdett, hogy milyen szarul magyarázhatok, de aztán megnyugodtam, mert a fórumos társulat hibátlanul értette a leírásomat.

Ezt kellett liftelni vakon:

http://www.mscraps.com/galleri/showphoto.php?photo=49896&title=camping&cat=529


Az enyém ilyen lett:

van rajta egy színes rajzolt "zászlósor" Lorie-tól, a papírokat sajnos nem jegyeztem, pedig egy készletből vettem ki őket...
a képkeret Rainbow Kata, a wa WAWorld by Jennifer, és a többi kütyü Skrapper Digitals: Contry Cristmas, varrás: Bóbita


Nagyon durva, hogy semmilyen helyzeti előnyt nem élveztem, mert valahogy semmi jó fotó-elképzelésem nem volt, készlet meg még annyira sem, így kb. ugyanannyira szenvedtem, mint a többiek, és utolsók közt készültem el. (Bjud szólt, hogy eltűntek a pacáim, és tényleg, de meglettek, csak közben rétegeket cseréltem, és fel sem tűnt, hogy elmúltak. Bjud! Itt vannak a pacákjaim! :))))

Ma Margit-szg. délelőtt volt, bicajjal, barátokkal. (bicaj csak a gyerekeknek, anyukáknak sétálós dumcsizás, apukáknak hajőszítős gyerekkergetés a bicajon). Vadasparkoltunk, fagyiztuk, játszóztunk, Apa közben letudta az úszását is, majd az uszitól visszasétáltunk a parkolóban (Hotel) -----baaaaaaaaaaazi messze van!!!- ebbe már azért rendesen sajogott a csülkem. Mára is megvolt a több kilóméteres séta. Hamarabb aludtam, mint a gyerek, amikor hazaértünk.:) Ő meg úgy elfáradt a bicajozásban (idén ez volt az első), hogy az utolsó pár métert már szinte sírva tette meg (de nyafogva mindenképpen). Hű, de tartalmas négy napot sikerült csinálnunk, ezt nagyon szeretem!!!

Mindenkinek tündérszép tavaszos hetet kívánok így a nagy lazítás után!

1 megjegyzés:

Whitefrost írta...

Nagyon tetszenek a fázis fotós oldalaid, ez meg aztán tutira jó.