2012. február 9., csütörtök

Te is szigeteltél?

Mert én igen :) (el sem tudnám képzelni, hogy most is ezt tegyem (unalmas felnőtt lettem). Pont főiskolás voltam, amikor a szerintem legdurvább sziget-láz folyt. Ma már nem is ismerem azokat a zenekarokat, amelyeket a sziget plakátok hirdetik. Nincs miért odamenni. De anno.....a porban, mocsokban aludni, a földön gázfőzővel melegített sólet-konzervet kajálni, a szemetet a sátorkör közepén gyűjteni, ócska vörösboroskólát inni egész nap.....ahhhh...fiatalság-bolondság! IGAZ! (Bár még most sem érzem magam öregnek, de egy ilyesfajta bulihoz mindenképp nyugdíjas lettem).
Az SB.hu-n Timcsoca kihívására jött ez az ötlet, és fotó. A kihíváson 3 dolognak kell megfelelni: A4-es formátum, pacák és maszatok, és 3 dolog, ami a képről eszembe jut, plusz a cím. Egyszóval nehéznek nem nehéz. Hát ez lett:


Hozzá kell tennem, hogy a csoportkép apropója teljesen környezettudatos volt! A Pepsi az összegyűjtött pepsis papírpoharakért eléggé klassz ajándékokat osztott, pólót, sapkát, pulcsit, nem is tudom még miket. Minden ajándékhoz tartozott egy darabszám, hogy mennyi poharat kell érte leadni a gyűjtőponton. Nos a képen MINDENKIN van Pepsis cucc, ami azt takarja, hogy azért rendesek voltunk és marha sok szemetet összeszedtünk a szigeten :)
Rájöttök, melyik vagyok a képen? :)
(mivel roppant sok nőci van a fotón, ezért elárulom, hogy aki guggol, zöld a gatyája (katonai) és fekete a haja. Na az vok én :)))

4 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Itt is :)

Toni írta...

De jól néz már ki! Én ugyan meg nem találtalak, de biztos az "egyenruha" miatt van!!! :)

Margó írta...

Én tudom, mert lementettem az oldalt:-))) .. azért az most olyan jóérzés, hogy "nyugdíjas-társ" lettél!:-)

sandybell127 írta...

De jóóóó lett...nagyon tetszik. És milyen jó lehetett szigetelni....én valahogy lemaradtam ezekről a sziget fesztiválokról... :)))