2012. január 12., csütörtök

Bettieescrap: New beginning

Ez az új készlet címe. Színvilágában, jajdeállatiklassz, elemeiben is ötletes, nekem a papírjai kicsit egyhangúak. Erre akkor jöttem rá, amikor különböző papírszeletkéket akartam ide-oda tenni az oldalamra, és elég nehéz volt elütő részt találni. Ám, ha megnézitek a CT oldalakat, meg egész egyszerűen a címet, rájöttök , hogy milyen sokoldalúan használható a készlet. Mutatom:

7 papírt és 70 elemet tartalmazó készlet, plusz néhány wa is található mellette.




Az oldalam pedig azzal a 8 sz. templattel készült, amit pár napja reklámoztam oldal nélkül :) 2 in 1 megoldásra ragadtattam magam. A főszereplő pedig a 12 hetes Bébibogyó.

2 megjegyzés:

Florci írta...

maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!

Krisz írta...

Jaj de édi bébibogyó! Az oldal pedig nagyon szupi lett! :)