2011. december 2., péntek

Múlt és jelen ha összeér...

Krissszt húzta Mr. Random a héten, így ő a cewés heti kihívás házigazdája( amúgy az összesé, de ezé most különösen :))). Fortepan: egyszer már volt ilyen, és bár eléggé nehéz a feladat, azért meg lehet oldani és közben remekül el is szórakoztat! (És egy csomó régi infoba is belebotlik az ember lánya.)
Bevallom őszintén egyéltalán nem mentem régi fotóval a kezemben a helyszínre, hogy ugyanabból a szögből lefotózzam az új arculatát. Vannak családi fotók hírös helyeken, és ezekhez hasonlót keresgéltem a Fortepanon. Találtam is. Azért némi-nemű csalást kellett véghezvinnem, de olyan nagyon nem látszik :)))) A végeredmény nekem eléggé bejön :)))) - mostanában milyen klasszul meg vagyok elégedve az oldalaimmal, nem??? :)))




 Ha már itt vagyok, akkor ideteszem a múltkoriakat is csak úgy emlékeztetőnek (meg azért, mert sztem eléggé jól sikerültek :)))






Amúgy nagyon köszi a tegnapi hozzászólóknak, eléggé padlón voltam, de ma már jobb volt a helyzet, plusz a kedvem is :) Az oviban alvás alatt a tüskékre húzható műanyag gyöngyökből készítettem karácsonyfadíszeket (az az összevasalható- gyerekkorom óta nem bíbeltem vele), na ez majdnem olyan, mint a hangyaszedés, vagy a fenyőmosás:- megnyugtat. :)

Újabb boltnyitogatós örömhíreket is hozék: Bóbita a Digiridoo új tervezője! Egyelőre az It's just october és a Touch of Angel készletei kaphatók itt, karácsonyig 30% kedvezménnyel! Hajrá Ilus, Gratulálok az új polcodhoz!

4 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Klassz az oldal ismételten.
Velem elhiteted hogy csodás Budapest. :)

Florci írta...

meg is lehetsz elégedve Gólyám, mert tetszetősen szuperségesek! Már a cewén is mondtam, de itt is, hogy ez a szabadsághidas különösen bejön, ez az egyik kedvenc elrendezésem.
A fenyőmosáson szétröhögtem magam! Mennyire igaz!
Puszik, és a köd ellenére mosolyok neked!!

Krisz írta...

Gólya állati szépek lettek az oldalaad! Mindig irigylem akinek vannak ilyen fotói! Az elős viszi a pélmát! :)

Margó írta...

A régiek és az új is nagyon jól sikerült!! A mostani oldaladnál különösen tetszik az ötletességed - ami azért eddig is tudott volt előttem -!:-)