2011. november 26., szombat

RAK a cewén

Elmaradtam ennek a játéknak a blogolásával....Nemrégiben volt a cewén.
Én SZRJUDIT Petrájáról kaptam pancsizós fotókat és ez az oldal született belőle: egy elképzelt "mozifilm-plakát" vagy ilyesmi :))

Kanyarítottam mellé egy nagyon rövid kis mesét, vagy történetet is :)

Én pedig ezt a cuki "angyal-gólyát" kaptam Kirevától.



A döbbenetes az, hogy ott a ház, ami nekem az otthont szimbolizálja, ahonnan elmegyek, ahová visszatérek, és ami a gyökerem, és ami az egyik legfontosabb hely az életemben (mint gondolom mindenkinek) és a bőröndökkel, jeggyel, iránytűvel pedig az utazási mániámat  is belefoglalta az oldalba. Az idézet, ami a jegyen megbújik nagyon, nagyon igaz rám, Beedee angyalkáját pedig egyenesen imádom, és megtiszteltetésnek veszem, hogy egytest-egylélek lettünk egy oldal erejéig. De ami a legeslegjobban tetszik, az az arcom átszínezése, ami olyan, mint a régi ff fotók színesítése, elképesztő. Köszi ÉVA!

Nincsenek megjegyzések: