2011. november 13., vasárnap

Cewe videoscrap és évforduló

Tegnap este tiszta véletlenül időben észbe kaptam, és megnéztem a fórumon, hogy van e videoscrap. Természetesen csak a háttérből, ahogy szoktam. Liftelés volt a feladat. Ezt kellett liftelni:



Sikerült is, aztán nem lett még véletelen sem olyan, amilyennek először elképzeltem, de a végeredménnyel elégedett vagyok, úgyhogy ezen a ponton abba is hagytam. Az enyém ilyen lett:

 Van rajta sok Doodle Design, Osdesign, Vera Lim, DHD-s tervezőktől apróságok...
(sajna nem jegyeztem közben, hogy mit, honnan)

És a mai reggel termése egy megemlékező  oldal arról, hogy hogyan teszi széppé a mindennapjaimat a scrap, amit már egy éve űzök. :) A tegnapi szinte egész napom is scrappeléssel telt, de CT-ket csinálgattam, így azokat még nem tudom mutatni. :( Ezt viszont igen!

  Felhasználtam: Mörjike, Beszteri, Beedee, Altalena, River Rose, Megan Creations, 
Vera Lim, Kim Broedelet, janyelle Majara, Damayanti Studio, creashens, 2am, 
studio bear garten, Deca Designs, és remélem nem hagytam ki senkit....


Jó vegyesvágott az oldal, mégcsak harmonikusnak sem mondható, de inkább azokat a dolgokat szerettem volna rátenni, amiket nagyon szeretek használni az oldalaim készítésekor: varrás, maszat/ecset/paca, alphák, fémbigyók, gombok/flaire-ek/brad-ek, szövegcetlik, dátumozók, maszkok, kapocs, ilyesmi. Igazából a kihívást szeretem benne, hogy sosem tudom az elején, hogy mi lesz belőle a végére. Amikor elérek egy elégedettségi fokot, ha ránézek, akkor abbahagyom. Szeretem a CT-imet, mert mindegyik más. Itt is szeretném megköszönni, Bettiee, Osli, Icka és Bóbita Ilus, hogy dolgozhatom a készleteitekkel!
És ömlengés itt abbahagyva, mert mennem kell teregetni, főzni, miegyéb. 


Szeretek scrappelni!



Ui:
Tegnap csináltam egy csak úgy oldalt végre, a múlt heti diófalevél-gereblyézős, levélkupacban ugrálós- telkezős-hétvégézős fotóval. És nagyon jól esett!!!

Mscraps_Autumn Potpurri collab


Nincsenek megjegyzések: