2011. november 30., szerda

beedeesign: Új készlet, új bolt, új polc

Beedee betör a piacra, az ember kettőt pislant és máris a második polcát pakolássza telibe :) A nemrégiben bemutatott tuti kis naptáras készlet mellett egy rendhagyó karácsonyi kittel kibővítve megnyitotta polcát a DDR-nél. A naptárasról itt számoltam be, a karácsonyit pedig itt mutatom mostan nektek izibe'.






Érdemes megnézni beedee blogján a CT csapat oldalait. Tök érdekes, hogy majdnem mindenki a szürke és fekete háttérpapírokhoz nyúlt.....Én is, mert éppen akkor hat órát hánytattam a gyerkőcömet, és végre abbahagyta és végre elaludt és akkor egy kis csenddel és nyugalommal vegyes megkönnyebbülés és mellé némi melankolikus hangulat kerített hatalmába és pont arra gondoltam, hogy akkor megidézem a nagyszüleim szellemét egy oldal erejéig. Mert hiányoznak. Nagyi hat éve, Papa 4 éve lesz, hogy már nem karácsonyoznak velünk. És mintha már száz éve lenne.... Szóval feltettem az én két kis hiányzó csillagomat a kis fenyőfámra és Szabó Leslie édesanyjához írt dala csengett a fülemben: ....a fényünk egyszer összeér...., úgyhogy ennek a szövege került az oldalra. Nem lett túl vidám, de néha az emlékezés is jót tesz.


A készlet AKCIÓS dec. 10-ig a DDR-nél, 30%-kal olcsóbban megvehető. De, ha egy kis szerencséd van, meg is nyerheted! Csak hagyj egy kommentet Bee-nek ITT!

8 megjegyzés:

Gabi írta...

Gyönyörű az oldalad ! (ismét) - és olyan kellemesen karácsonyi hangulata van. Nekem nem tűnik szomorúnak. Jobbulást a gyerkőcnek !

evadraga írta...

Nagyon szép lett Timi!!
Ahogy a sok kis virágot szétszórtad, ahogy a gyöngyös ág összefűzi a szeretteidet.. és a kis masni is. :)

Névtelen írta...

Nagyon szép lett és egyben megható :)

Florci írta...

szép ez Gólyácska!!! Remélem, segített is. Nagyölelééés!

kreatívhit írta...

Remek hangulatú oldal.Ízléses szép munka.

Krisz írta...

Szép ez a sötét háttér rajta a finom csillogó elemekkel! Tetszik kicsi a gólyád a fejlécben! :)

Ritttus írta...

Gyönyörű emlékoldal!

Kisnyul / Andi írta...

Szupi az oldalad!

Nézz be hozzám!!! :)
http://kisnyuldolgai.blogspot.com/2011/12/sorsolas.html