2011. október 17., hétfő

Cewe videoscrap

Végre (száz év után) időben voltam jó helyen, azaz a fórumon lestem, mi lesz a feladat. Ezeket kellett az oldalra tenni: Filmszalag(film, filmkocka), vmi pöttyös, őszi falevél, ablak, hal, textúra.
Ablaknak hajóablakokat használtam keretnek, szóval ez letudva. Textúra a pöttyös háttéren, check. Levelek garmadával, van közte tökre őszi is :). Halat megúszósan dobtam be. Töltöttem le olyen fraktálképet, amely a goldfish címre hallgat nagyjából, felülnézetből vannak a halcskák. Filmszalagba tettem a fraktálképeket és osztán a többit kútfőből tettem hozzá :) Oli most Dia unokatesóval van elég jó összhangban, úgyhogy egy nyáresti szalonnasütés közben készült fotókat tűztem be, amikor a ficsúrok a finom falatokat várták a kerti hintaágyon bohóckodva.

Nincsenek megjegyzések: