2011. október 30., vasárnap

Cewe videoscrap megint

a háttérből, ahogy szoktam.
Ilyen őrült összetevők jöttek össze tegnap estére: lufi, üvegcse, bögre, címfelirat, szárny, figura.
Na, miután örültem, hogy eszembe jutott, hogy x vagy y készletben találok ezt vagy azt, és felraktam az oldalra, már le is szedtem, szóval a keresgéléssel telt el egy csomó idő. Eredetileg Ennából szerettem volna tündérlányt faradni, de aztán a kivágott képek közt rátaláltam erre a "varázslósra", amin Oli félpucéran, a medence mellett hadonászik a szélforgó pálcájával.... a többi a képen van.

Krysty háttér és elemek zöme a yellow blogtrain készletből, Beedee Tündérlányai és Bettiee bögréje és befőttes üvege :)


Sztem baromi ronda, nekem még mindig nem megy a fantasy, pedig nagyon szeretném, abszolute elégedetlen vagyok, valahogy nagyon rikít a gyerekem a lilájával, hiába próbáltam meg beolvasztani...
Na, mindegy, ez lett :)))) De kitaláltam hozzá egy rövid mese-összefoglalót is, hogy ne legyen annyira anyagidegen az egész oldal: A kedves kis tündérkirálylányt elrabolta a gonosz banya és egy befőttes üvegben elrejtette az erdő mélyén. Ikertestvére hiába kereste, már az egész erdőt bejárta és csaknem feladta, amikor megpillantott egy nagyon helyes varázslófiút, aki épp az ő húgát igyekezett kiszabadítani. Azonnal szerelembe esett és mellette azért odasietett segíteni az ifjúnak a mentésben Smile

2 megjegyzés:

treza írta...

még mindig nem értem, miért vagy elégedetlen; szerintem egyáltalán em baj, h Oli lila...hát ilyen lila tündérmanó és kész! az oldalad pedig igenis fantasy, nekem tetszik! :)

Evus írta...

A meséd mesés! Szerintem tök jó, hogy lila, odavonza a tekintet!
És fantasy-nak is tökéletes!