2011. október 23., vasárnap

Cewe álomutazás

E héten Erzsocica kihívására készíthettünk oldalt. Nekem ez iszonyatos nehezemre esett, hiszen a "hová utaznék legszívesebben a világon?" listámon van vagy 1000 hely "felírva".
Most végül azt céloztam be, ami a legközelebb várható (és nagyon várom már). A listámon ez nem volt különösebben rajta, de mivel elérhető közelségbe került, máris megjött hozzá az ihlet. :)

Kontrasztként összeszedtem néhány fotót azokról a helyekről, ahol már jártam, csak néhányat a sok közül, mert szerencsémre megadatott, hogy a világ sok-sok városában járhattam már.

Sherwoodstudio: Adventures, Dido: Feel free template, fotó:vertigo_san_francisco_by_lunatunes-d1dx83v (deviantart.com)

3 megjegyzés:

Krisz írta...

Wowwwwwwwwwwww! EZ nagyon szuper lett! :)

kreatívhit írta...

Fergetegesen klassz!

millu írta...

Szuper lett,nagyon ötletes,szép,kreatív kivitelezés!