2011. augusztus 16., kedd

Nyár és ősz

Meg kell mondanom őszintén, ráz a hideg a gondolattól, hogy két hét sincs már vissza az új tanév kezdetéig. Furcsán bámultam a már megjelengető őszi készleteket azzal az érzéssel, amit novemberben szoktam érezni a felkerülő karácsonyi dekorok láttán. Máris itt van????
Szép számmal akadnak iskolába hívogató készletek is, most Osli minijét hoztam megmutatni, amely a Scrapdish augusztusi Bits and bytes készletének (Back to school) darabja. Orsi most levett a lábamról a füzetlapos háttereivel!






Az alábbi oldalt kanyarítottam vele, amelyen az életem első évnyitóján csücsülök, és emlékszem arra az érzésre, hogy elképesztően várom az iskolát, és mégis mennyire be vagyok tojva ott az évnyitón, ahol be kellett ülnöm annyi idegen gyerek közé. Sűrűn tekingettem hátra Anyuék felé :)



És nyár: Ma a scrapbook.hu augusztusi második játékára készültem, kombinálva a plusz játékkal. Feladat, hogy használjunk dudlikat az oldalon (szuper Icka féle firka freebie a regelt tagoknak elérhető itt), a kiegészítő feladat pedig (vagyis egy komplett másik fotós kihívásnak is tekinthető) "Fotózz arcok nélkül". Ez nem egy külön kihívás, hanem az ide készült fotót bármely oldalon felhasználhatod.

Sztori az oldalon.

(dudlik saját: A TFON és Maradék készleteimből, háttér saját, egyedül a wa Beszterié)

Este jövök a játékkal, amit addig remélem letisztázok magamban, mert kompletten kavarog a fejemben többszáz ötlet. :)

Nincsenek megjegyzések: