2011. augusztus 1., hétfő

Még nem mentem alukálni :)

és benéztem Mscraps házatájára, oszt ezt dobtam össze gyorsan a "theme" challeng-re, ahol a július 4-e apropóján RED_WHITE_BLUE volt a téma. Igaz már picit elkéstem (de csak a nyamvadt fordítás miatt, mert álandóan ellenőrzöm a csökött angol tudásomat a fordítóval, hogy ne írjak nagy badarságot_így már lezárták a fórumot, mire oda is feltöltöttem volna a képem), de nem baj, mert nagyon élveztem ezt a feladatot, amúgy is imádom ezeket a színeket együtt!



Felh: Heather T._Alphanumeric, és Iscrap_hope_doodle hearts.
Dátumpecsét saját. :)


Adta magát a fotó a ruháink színe miatt... :)

3 megjegyzés:

Margó írta...

TÖKÉLETES!!!!:-)

Kisnyul / Andi írta...

Tiszta Barátok közt. :)

kreatívhit írta...

Tehát a pecsét gyártás kipipálva.Szólj feltétlen ha a pénznél tartasz:)