2011. július 1., péntek

Rózsaszínű limonádé

Osli BnB-s (Scrapdish) új készletekkel rukkolt ki, két papír-, egy elem- és egy varráspakkal. A színek szerintem szuperek, nekem egy élmény volt velük dolgozni és összepakolni a limonádés vicces oldalamat :)
A vicc benne csak a fejem, amilyeneket vágok, de az igaz, hogy mostanság állandóan limonádézunk, a fiam kérésére, cukor, méz vagy egyebek nélkül, savanyúan, frissítően, mentával.
A másik, amivel szenvedek napok óta, az egy tutorial, amiben a fittyegő hajszálakat igyekeznek kiszabadítani a háttérből, és hát ezeken a fotóimon is tréningeztem velük, így került zöld tapéta a falra :), természetesen Orsi papírjai közül, vagy épp rózsaszín a pohár mögé. És így került a hátterembe egy hófehér homokú tengerpart is, melyet kineveztem a sajátomnak és egy vicces nyári képeslapot kreáltam belőle a cewére ( gyárts kihívást 1. : legyen képeslapos! ).
Mutatom Orsinak készült oldalam, és a képeslapomat :)



ez utóbbin Krisssz rajzos wa-ját használtam fel, egyebek (háttér és napszemcsi) a deviantartról


A cewére még készülök egy ennél sokkal igazibb kihívástémával, csak legyen időm vasárnap estig befejezni :)).

Szép napot! (ebben a szuper "nyári kánikulában", grrrrrrrr :((( )

3 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Jó is egy fincsi hideg limonádé.Ötletes ez a kis oldal. A képeslap jó lett.

Era85 írta...

Tetszik! Igazán bohókás! :)))

Margó írta...

Ha ilyen vidám lesz az ember a limonádétól, akkor én is váltok a vízről:-)) ... és mindkét kihívásod szuper, amit a cewe-re kitaláltál!:-)