2011. július 11., hétfő

Bettieescrap_Fleurs de lavande collab kit

Csajos, lila, virágokkal teli készlet, pakoláshoz eszményi! (amit én nem tudok, szóval az én oldalam egy kicsit fantasy-be hajló, nagyon Olivéres lett :)
Íme:
Kapható itt: az M.C.D.-nél

Az oldalam:

A látszat ellenére tökre megkínlódtam vele, mert a fotóból rengeteg oda nem illő árnyékot kellett kiszednem, ami (nekem) nem volt egyszerű...
(Jelzem, a sokadik olyan oldalam, ami nem kerül be a boltba...- és kiegészítésként itt jelezném, hogy nem a "főnökasszony" tehet róla, mert ő feltöltögeti mindet. Válogatnak a boltban...psssz, de hogy az enyémeket miért utálják ennyire????)

5 megjegyzés:

treza írta...

No para, kettőt csináltam, és a bénábbik virít a boltban...wháááá! De ez a pillangós-kifekvős eszményi lett!!!

kreatívhit írta...

A szállj velem jutott eszembe:)Jó lett.

Bettieescrap írta...

pedig fent van a bolt forumján de csak sajna ott:( nem én ZC ek:(
pedig tuti az oldalad

Gólya írta...

Tudom, Betti, hogy nem rajtad múlik, de bazi pipás lettem miatta.... pedig sztem tényleg jól sikerült, és még a készletnek jót is tett volna, mivel én pont a tömény lilákat hagytam ki belőle, szóval mutatta volna, hogy így is lehet használni. Pasisabban :)

beedee írta...

Azok ott nem értenek hozzá :))
Nekem nagyon bejön!