2011. július 14., csütörtök

Bettieescrap: dupla dinamit

Bettiee-nek ma két készletét is hivatott vagyok bemutatni. Az egyik egy kollab része, a Lemon, Lime, Sublime, mely elérhető itt.


És talán az első olyan oldalam, amelyen egy netes fotót használtam, szóval a kissrác nem Oli :) (de Oli is így eszi a citromot :)))


Imádom ezt az egy színt kiemelő technikát, bár még nem alkalmaztam sűrűn. De elég hatásos :)
Mi Ct-tagok csak Bettiee részét használtuk, ami kevéske elem volt, meg is voltam lőve picit, asszem mindent rá is pakoltam :)

A másik egy szuper farmos készlet a Farmer of the garden. Ebbe is tettem egy-két elemet, pl. a tyúkokat, meg a nyuszikat (pávát, meg házat) :) Ezért gyakorolgattam ezerrel a múltkor a hajkiszabadítás technikáját, igaz itt nem haj- hanem szőrkiszabadítás volt. Sajna dolgoztam egy csomó olyan fotóval, amivel nem kellett volna, de nem figyeltem, hogy védett, vagy ellenjegyzett, vagy micsoda, így ment a kukába, de legalább gyakoroltam :)


Kapható itt a Digiboutik boltjában.

Az oldalamat a laptopon hoztam létre, a telken, amin csigabigás PS van, és ráadásul a mini laptop egérkével neki sem álltam fotót körbevágdosni, úgyogy nem lett fantasy-szerű, amit a készlet eléggé megkíván, vagy nyújt, vagy mittudomén :))) Cserébe két órát túráztunk manómmal a határban, az összes fellelhető kukorica, búza és napraforgó táblát bejártuk és az új gépemmel fotóztam, úgyhogy farmos téma azért akadt dögivel :)))



Nagyon gazdag a készlet egyébként, és érdemes megnézni a CT oldalakat, mert elképesztően szupereket alkottak a Ct-társak.:)

Nincsenek megjegyzések: