2011. június 29., szerda

Ásítozó blogjárat

...mert folyamatosan olyan oldalakat alkotok, amelyek még nem kerülhetnek ki ezért vagy azért, de azért élek és mozgok a háttérben! :)
Most épp egy újabb blogdíjat kaptam, aminek én még mindig nagyon örülök, és főleg Erikától, mert az tuti, hogy tiszta szívét rejti a díjazás! Köszönöm!





És adjam is tovább, rendben. Sajnos csak önmagamat ismételgetem lényegében, mert nagyjából ugyanazokat a blogokat olvasom, és miért? Mert ezeket szeretem nagyon :), és szerintem ezek érdemlik meg :)
Ha kéred, fogadd szeretettel, ha nem kéred, hagyd itt nyugodtan, engem nem bántasz meg vele :)
Tehát továbbadnám: Jumának, Bettiee-nek, Fegyának, Toninak, Florcinak, Evadraganak, Merienn-nek, Blisssznek, Rita fotós blogjának, Trezának, Bóbitának, és most többet nem adok :)
Súlyosan a latba esik a kiválasztásnál, hogy szerintem ők a legaktívabb olvasóim és reagálnak rám, a munkáimra, s így tulajdonképpen többjükkel egy netes kis baráti viszony alakult ki közöttünk, melyet remélem, nem csak egyoldalúan érzek. Köszönöm Nektek (nekik) a törődést, a figyelmet!


(na jó, nem bírom ki vasárnapig, muszáj elújságolnom: Apus megrendelte a gépemet. Olyan, de olyan fotómasinám lesz, hogy csak na! Jaj, legyen már vasárnap!)

10 megjegyzés:

Toni írta...

Köszi Te kis energia gombóc!!!!! Én is téged, Te is nekem! Továbbra is jövök, figyelek, mint James Bond, mert nagyon szeretek itt, de mondd már milyen szétesett vagyok mostanság, nem bírom utolérni magam, előbb utóbb kommenteskedek is! Igér, becsszó! és még egyszer köszönömmmmmmmm!!! Imádsz!!!!

Bettieescrap írta...

Tösike drágám:)
naná hogy tőled kell:)
A régi géped postázd nekem:)

Rita(006) írta...

Ó, KÖSZÖNÖM!!!!!!!!!!!!!! Díj ide vagy oda, naná, hogy jövök Hozzád mindig, (max. a komment marad el, de igyekszem nyomot hagyni legalább időnként).
Veled együtt izgulok az új géped miatt!!!!!!!!!!!!!!!!!

evadraga írta...

JajTimi!!! Annyira aranyos vagy, és ez most nekem olyan jólesik!! MIndig jólesik csak most különösen sokat jelent nekem az, hogy rám is gondolsz! :))
Nagyon szivesen fogadom, és örülök Neked, annak, hogy ismerhetlek, a blogodnak, annak, hogy mindenről írsz, beszámolsz! Nagy ölelés, és sok puszi!!! A kis családodnak is és juhéééééééééé az új gépednek! :DDD

Annamari írta...

Szia Timi! Nagyon szépen köszönöm a díjat! Igazán jólesik!!! :) Nem is gondoltam, hogy "figyelsz" engem...:) Én már régóta olvaslak, és szeretek ide járni! :) Hú, és nagyon kíváncsi vagyok az új gépedre is. :) Jó éjt!

Ilus írta...

Szia Timi!
Nagyon nagyon köszönöm neked a díjat! Nagyon jól esik ám! :) Ér újra átadni neked? :)
Gratu (előre is) az új gépedhez...:)

Florci írta...

Köszi Gólyácska, itt vagyok ám, lepel már nincs, de ne tudd meg, mekkora a kupi! :) Egy hete gimpet se láttam, sak fejben szkreppelek, ha lest végre egy talpalatnyi hely a dolgozóban, le se fekszem (úgyse jöttmég meg a szuper kanapénk...), Csak alkotok ezerre.
Cuppok, és kösziiii!

Era85 írta...

Örülök, hogy elfogadtad! Nagyszerű embereknek adtad tovább! :)

Kíváncsi vagyok az új gépedre! Használd egészséggel!!!

Margó írta...

Igen, hálával fogadom Tőled a díjat és olyan jó volt olvasni, hogy ugyanazt érzed, amit én!! Túl az alkotásaidon, az imádom-személyiséged az, amiért mindig feltöltődöm Nálad-Veled:-) ... és mindegy, hogy mit alkotsz, miről írsz, mert az agyam-lelkem mindig megérinted! Köszönöm, köszönöm!! Viszem a díjat, dehogy hagyom itt!!:-)

kreatívhit írta...

Nem egyoldalú szerintem valamennyien örömmel látogatunk és értékeljük mind a személyed mind a munkád.Rám jellemző módon azért reagálok késve.
Mert arra lusta voltam hogy megnézzem van e friss beírásom:) A lényeg köszönöm Timi!