2011. június 4., szombat

Amin dolgozgattam...

a kolléganőm búcsúztatására... Most erről nem is írok többet...remélem nem jár erre idő előtt :)
Na, jó, annyit írok azért, hogy Bettiee háttereit használtam, főként Bettiee és Cajoline elemeket, néhányat meg magam szerkesztettem. A gyerekek a saját jeleikbe kapaszkodnak, szóval nem kell meglepődni a nyári hóemberen, meg a magyar repülőszőnyegen :)
Nagyon szépen kérlek Titeket, hogy mint kívülálló, mondjatok róla szigorú véleményt, ha valamit máshogy csinálnátok, vagy ilyesmi. Azt szeretném, hogy elég tökéletes legyen, a kolléganőm ugyanis irtózatos precíz :))).
Az arányokat én is látom, hogy a távolsággal nem egyenesen arányos, de hát ez mondjuk nem véletlen, hisz nem akartam, hogy aki "háttérbe" szorult, az olyan picinke legyen, hogy fel se lehessen ismerni.
A terv az, hogy két 30*30-as kemény karton belső oldalára kerülnek, és a két karton össze lesz fűzve, mintha egy dosszié két borítója lennének. Bele kerülnek a gyerekek rajzai. Így, ha akarja, fiók mélye, ha tetszik neki, akár ki is állíthatja képnek egy komódra vagy valami.


2 megjegyzés:

Toni írta...

A cewén már írtam, hogy egyedül az árnyékokat hiányolom a gyerkőcökről,hogy kicsit "élethűbb" legyen. Match colort használtad? Egy actiont is nyomathatnál a végén, hogy kicsit egységesebb legyen a színvilága. Különben tök eredeti, fantasztikus és hatalmas munka, tele a te hihetetlen ötleteiddel.

Gólya írta...

Oké Toni, most 3 olyan dolgot mondtál, amiről fogalmam sincs :)micsinála macskolor? Mely eksönre gondoltál? Az árnyékolással egyetértek, de akkor jövő őszre sem lennék kész, és nem is túl jó a térlátásom, szóval azzal nem rontom el :) Aki nem scrappel, annak már ez is túlvilági lesz :)))
De köszi a sok jó ötlet!!!