2011. május 11., szerda

Megizzasztott...

...Sapimanó Lift csavarral kihívása a scrapbook.hu-n...
Kisfia, Gergő sorsolta ki a kalapba bedobott liftelendő oldalakat. Én Dtimy választását nyertem meg, Mollee-tól a You and Me-t, mutatom:







És ez lett belőle:

Ez mind felhasználásra került, köszönettel:
Altalena_insd, Laura_tellme addon,1sincerelyous_tuscan summer, Doodle design_gms és SEBetc,
CinziaL_datecirlce,
Rainbow pillangók, harmony stamp, virágok, Sabee_insd,
Beszteri insd, Cajoline_óra és mutatók,
és reménykedem, hogy semmit nem hagytam ki....


Végre egy picit jobban el mertem rugaszkodni az eredetitől, de azért hasonlít nem? :))) Megyek, mert összeírtam, hogy 10-11 oldal van a fejemben, és akkor még hol van a mesekönyvem???.....jájjjj....

2 megjegyzés:

Margó írta...

Imádom a temperamentumod, energiád, tehetséged:-))
... és tudom, hogy el is készíted azt a kb. 20 oldalt pár óra alatt, mert mire leülsz a gép elé, már annyira szaporodik az ötleteid száma:-))) Gólyácska, ha nem lennél, ki kellene Téged találni:-)

kreatívhit írta...

A magyar hercegi pár!Klassz lett nagyon az oldal remek fotó választással.