2011. április 16., szombat

Nemsokára bepöfög...

...az állomásokra a "The flower of naturalness" freebie blogtrain. Eszméletvesztésesen gyönyörű készleteket alkottak a résztvevők! Ha már nagyon fúrja az oldalatokat a kíváncsiság, és nem bírtok várni ÁPRILIS 22-ig, amikor is az ismeretlenbe fellőjük azokat, akkor az előnézetiket már itt megszemlélhetitek a fórumon. Annyit mondhatok, gigacsomag lesz!

Én átalakítottam a previmet, mert tanultam ám a készítés közben a nagyoktól egy nagy halom mindent, és véglegesítettem a készletkémet (milyen jó, hogy nekiugrottam mégegyszer a previnek, mert ki is derült egy jópár turpisság a késznek ítélt dolgaimmal kapcsolatban... :)))), szóval, íme az új előlap, és irtózatosan tessék vigyázni jövő pénteken a peronon!!! :)



Uff, nagyon kérek valakit, aki beszéli szépen és karakánul az angolt, hogy szólaljon fel, szeretném átnézetni a TOU-m angol szövegét, nehogyan már szégyenbe maradjak teljesen! :) A google fordítóban nem bízom, mert még én is érzem, hoggy hellyel és közzel nagy ostobaságokat fordít...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szupi lesz ez a készlet, alig várom, hogy letöltsem. Ha karod, küldd el nekem a TOU-t, szívesen átnézem, sajnos most van időm...