2011. február 2., szerda

Scraplift

No, ezzel is ma próbálkoztam életemben először. Remélem, eléggé liftes.... :)
A CSD-n Elinnori képét kellett lifteni.
Ilyen az övé:


Ilyen lett az enyém:

Credits: Background Paper:marie_angelsblues_pp_ (6) from February Salad Mixed challenge kit,
Bow, emb. from Kakleidesign perduargift3, most elements from CreatedJill_ Inspired,
all papers from also hier (ex. bg), circle frame and LOVE text from CbJ_Love,love,love freebie, 
beads and blue string from CbJ_quickychallenge january kit.



Mondjuk itt nem dominálnak az "igazi" szerelmes színek, de nekem ízlett ez a zöldes-kékes-barnás-lilás színkombó, ami nálam végülis létrejött.
József Attila Óda c. verséből vettem a részletet.

3 megjegyzés:

éva judit írta...

Szia!
Még nem jártam nállad de tetszik amit lifteltél
Éva

Lili'sMother írta...

Jó ez!! Nekem is tetszik :) A témát és az elrendezést is liftelted....
A blogdíjat pedig itt is, ezúton is köszönöm!

Gólya írta...

Éva Judit, Isten hozott, gyere máskor is! :)