2011. január 11., kedd

Névjegy

A cewe-n e héten ATC kártyát kell/lehet gyártani, kihívásra.
Meg kell valljam töredelmesen, imádom a vintage, retro vagy minek nevezzem rajzokat, plakát, reklám, bármilyen formában, de az a vonal, amiben pl. Kovaxka király, nekem nem fexik annyira, művelni meg végképpen nem tudom. Nézegettem az ajánlott oldalakat, tetszett is sokféle a kártyák közül,  de abszolút nem kaptam ihletet ahhoz a fajta világhoz, így maradtam a régi, jól bevált, óvónénis stílusú önmagamnál :)
Tegnap lett új billentyűzetem (MAGYARRRRRR!!!!!), így végre tudok "í"-t írni és nem látszom sudribunkónak :), óvónéni létemre. Viszont egy csomó funkcióbillentyű máshol van, brühühühühű, ezért a PS-sel meg szenvedtem, mire benyomkodtam egy CTRL V-t :)))))). Arról nem is beszélve, hogy olyan vezeték nélkülink volt, amiben benne volt az egér, a pad két csúcsán a klikkekkel, és most visszaszuszogott az asztalra a régi, hagyományos, így kétfelé kell nyúlkáljak, plusz a tablet tolla, szóval lesz mit megszoknom :).
Na ennyi rinya után jöjjön a névjegyem :)


Anno, mikor rájöttem, hogy nélkülem találták fel a digit scrapbookot, és már milyen régen, és én még azóta sem tudok róla.... tízkilószám töltöttem le ingyenes készleteket, ééééésssss (dobpergés) szét szortíroztam őket mappákba, úgy mint, masnik, állatok, szívek, csillagok, karácsony, stb. :)))))), cserébe nem jegyezgettem én meg, melyik dizájnerhez tartozik a melyik, szóval ezt a névjegyet éppen ilyenekből sikerült megszerkesztenem. Itt is kérem, ha véletlen idebotlik valamelyiknek a tulaja, és sérelmez (teljes joggal), esetleg valamelyikőtök ráismer valamelyikre és tudja kié, szóljatok, lécci, hogy tudjam jelezni, köszönöm!

Ha lesz időm, tolok még néhány fajta névjegyet, mert ez csak az óvónéni énemé.... de mivel több dologgal foglalkozom, és nem akartam egyre zsufizni mindent, ezért úgy döntöttem, ez lesz az első, és ha idő enged, lesz még másmilyen is.

1 megjegyzés:

krisssz írta...

Egyáltalán nem sérelmezem, de enyém a háttér és a varrott keret is.:) Sőt örülök, hogy használtad!
Klassz lett a névjegyed! Nekem továbbra sincs ötletem se.