2011. január 14., péntek

megint egy kártya

Nem nevezhető névjegynek, de még ATCnek sem, csak egy amolyan kis IZÉ....kávézásra meginvitáló, (vagy felőlem lehet Bambi is), ismerkedős, amin próbáltam némi retro hatást elérni, már csak a rend kedvéért, ha már ATC hét van... De a színvilágán kívül sokat nem tudtam rajta még retrozni sem.  És ráadásul vízsszintesen műveltem meg a területet, pedig a függőleges formátum nekem jobban tetszik. De maga a kártya, már csak a kávéssága miatt (meg sztem szép a készlet, és ingyenes itt) és a színei miatt nekem végül is tetszik.
Minden hiába, úgy érzem, az ATC nem az én műfajom.

Még egy Oli-csoli-polis kártyanaptárra lehet, hogy benevezek, fáj rá a fogam, nagyon :)
De csak ha lesz időm.

Nos, most itt ez a kacér-kávézós....:)

Friendlyscrap_coffee kit és Krisssz cuki cukkerkája

Nincsenek megjegyzések: