2011. január 31., hétfő

Megfertőzve...

...duplán....
a kisfiam sikeresen elkapta a nyamvadt vírusomat, szóval meghosszabbítottuk (senki örömére :PPPP) a kényszerszabadságot, várjuk a dokinénit.
...és Elinnori által az Mscraps-en. (puszi érte :)))
Tetszett a sok kötöttebb és kötetlenebb játék, amihez kedvem volt, abban részt vettem. Ezek az oldalak születtek.


 Feladat 1:

Ezzel a template-tel, vagyis template darabokkal kellett oldalt alkotni, és egyben saját template-et is, csak az volt a kikötés, hogy minden darabját fel kell használni, és pluszt nem lehet hozzátenni.
A hugom és a tündér kisbabája van a képen, egy júniusi szép délutánról.

papers (3 and 5) from Anita BDB freebie,
Flowers from Azur (with adjustement),
journalpaper and ricrac from biograffiti note2self addon,
template base from Caro



Fealadat 2:



A második template-es kihívás még jobban tetszett, mint az első, bár mivel nem vagyok egy pakolgatós nőci, sokat vacilláltam a kisebb-nagyobb elemekkel, mire ez lett belőle. A kicsi sógornőm szalagavató bálján készült a fotó, róla és férjemről, miután szétröhögték magukat a férjem keringőtudásán. :)
(Ez a pillangó motívum annyira ott van!)


All papers and elements from Mscrap collab: So Thankful, 
and the "TITLE"; is from Sarinac_brothersandsistersaddon_wa3.


Feladat 3:
 Idézet inspiráció: Adott volt az idézet (ami szerintem nagyon klassz)- When I count my blessings, I count you twice. ~Author Unkown~, és ehhez kellett képet alkotni. Itt egy őszi, kirándulásról való képet kaptam elő, nem tudom miért pont ezt, de imádom a fiam huncut vigyorát rajta.
 
 - paper and corners from Scoty's Design,
- flowers from Anita
_butterfly from TETAL


Feladat 4:

 Adott volt ez a félig kész oldal, amit be kellett fejezni minimum 5 elem hozzáadásával, és az eredetieket, ha jól értelmeztem, nem lett volna ildomos elmozgatni. Mindenesetre én így készítettem. Bubikám 3. szülinapján készült rólunk ez a közös fotó.Az oldal szolidságához igyekeztem passzintani a fotót, nem tudom, ez jó-e így vagy sem, hogy ilyen sejtelmes, nekem mindenesetre így tetszett.
 
 with elements of Mscraps BirthdayBash Blogtrain freebies

Feladat 5:

 Itt annyi volt a kikötés, hogy szép nagy szabad területet, vagyis White Space-t kell hagyni az oldalon. Megtörtént. :)
Az esküvői fotóinkból mazsoláztam, és nagyon örültem neki, hogy a fotókon sikerült elérnem egy olyasfajta színhatást, ami passzolt az elemek színeihez. (de meg ne kérdezzétek már, hogy hogyan csináltam :))

 LieN and TeTal BDB freebies


Feladat 6:

Egy fotómentes oldalt kellett létrehozni, és azt hiszem még az volt kikötve, hogy ne legyen tele az oldal szöveggel SEM, de azért valamennyi szöveget lehetett alkalmazni. Pillangót akartam mindenképpen (én is akarom már a tavaszt, ahogy Krisssz :) ), és ehhez kerestem egy kész angol nyelvű idézetet, ami egyébként eléggé megtetszett, az átvitt értelme miatt. Kicsit ezt meg is próbáltam a képben visszaadni (mármint, hogy nekem mit jelent ez az átvitt értelem).
with paper and butterfly from Honeydesign_inmypicnicbasket freebie


És végül a Feladat 7:
Az utolsó, amibe beneveztem a Siggy-gyártás volt :), Először csak lestem, mi az a Siggy :), de mivel korábban már olvastam az "AVI" gyártásról, ahol az avatart nemes egyszerűséggel leAVIzták, hamar rájöttem, hogy a Siggy a Signature :))))
Először póbáltam ragaszkodni ahhoz, hogy benne legyen a kézírásom, de ez nekem valahogy túl raszteresre sikeredett- mintha egy 100 éves nagymama írta volna reszketeg kézzel - , így csináltam rá egy kész betűs verziót is.



with the Collab freebie "So thankful"

7 megjegyzés:

Pertine írta...

:) Hát, nem mondom, hogy jót tesz neked a sok baci.., de rendesen rádolgoztál a szkrepp-tudományra 7végén! Csúcs oldalak.

treza írta...

Hogy a fityfenében tudsz szinte muszájból és ilyen hirtelen ennyi frankó oldalt csinálni?! Jobbulást Nektek!

Era85 írta...

Nagyon jók!!!! Nem is hiszem, hogy nemrég fertőződtél!!!! Úgy alkotsz, mint aki már ezt csinálta egész életében!!!

Lili'sMother írta...

He-He-he! Rádtüsszentettem valamit?
Én kiemelnék kettőt, ami nekem tetszik...az aláírcsid és a #2 template oldalad. Ezek közelebb állnak az én ízlésemhez.
Gratulálok, remélem, nyersz is valamit!

Lili'sMother írta...

Ja, és holnap 1-e! Kezdődnek a Cool-os kihívások is ;)

Puzsi írta...

Huh, ennyi gyönyörűség egy rakáson. Nagyon tetszik mindegyik és mindegyik másért... Milyen jó, hogy nem kell választani... Remélem kisfiad jobban van...

Rita(006) írta...

A maratoni mindenit! Nem vagy semmi mennyi szépségeset készítettél!