2011. január 2., vasárnap

ÉÉÉÉÉÉSSSSSS.....2011! Isten hozott! :)

Szép és boldog új évet!!!!!


Szuper volt a szilveszterünk, széttáncoltam a lábamat, (nagyon fáj), sikerült elkövetnem a megfelelő alkoholszintet a brutál bulizáshoz, ami nem okozott másnaposságot, együtt voltam a legjobb barátaimmal, szóval minden tutin sikerült, leszámÍtva hogy...a gyereket már féllázas állapotban adtuk le nagymamának, és emiatt furdalt a lelkiösmeret, (mert nekem van ám olyanom!) és jó szarul van szegény folyamatosan visszatérő magas láz, köhögés, takony, ahogy illik.
A hétfői munkakezdésem....hát igy szuper lesz. Apa itthon marad vele és itthonról dolgozik... Mostmár csak kihúzzuk vele valahogy a 20ai mandiműtétig itthon! Utána meg aztán már remélem vége lesz ennek a pechsorozatnak egészségügyileg, mert eléggé rossz nézni a gyerekemet nov. közepe óta, hogy szenved és bazira semmi változást nem látok, egyszóval eddig azóta még nem nagyon mondhattam rá, hogy gyógyult....


Nem akartam picsogni az előző bejegyzésben, de mivel lakik bennem egy kisördög, amikor nem szól hozzám senki, tényleg elásom magam, mert magamat hibáztatom, és nagyon negativakat gondolok: született pesszimista alkat vagyok :))) De próbálok fejlődni! :)
Ezúton is köszönöm mindenkinek a beszél hozzám, aki meg nem akar, az ne is tegye :)))))


Tegnap a bulin elkövettünk több tucat szuper fotót, ezekből kéne néhány oldalt összehoznom, frusztrál, hogy mikor fogom megtenni, de asszem majd kevesebbet alszom valóban..... Meg lesz csinálva, szent elhatározás!!!!! (szilveszteri freebie a peppermintcreativnál! ITT)

Mutizok egy fotót pucadérosan (nem oldalba téve egyelőre) amint a Kistökesszel partizunk itthon még indulás előtt. Koccintottunk gyerekpözsivel és halál cukin, magától mondta, hogy Boldog új évet Anya és Apa! Tündérke volt.
Mivel Barbi-mán és séró-mán a gyerek,-  fiú létére :)- , azt gondoltam, birni fogja a fémhaj parókákat, de a kötött dolgokat jobban utálja úgy tűnik, mert úgy kellett a kép erejéig ráimátkozni a cuccost :))))
Cserébe pom-pomként használta táncoláshoz, és kiadta az ukászt az Apjának: "Gyere, Apa, riszáljunk!"
És rázta azokat a vackokat waka-wakára :), amik persze hullottak, mint a csuda, melynek folyományaként még ma is bokáig jártunk a sztaniolban :)
No, mára ennyit, asszem mennem kell lázas gyereket priznicelni.... :(((
Pics:

 bolond család :))
 ezt a parókát évekkel ezelőtt fontam magamnak, mikor Boney M csajszi voltam gyereknapon :) Úszósapkára van varrva...
 Dancing 1.
 Póz
 Dancing 2.
Legbolondabb én :)))

2 megjegyzés:

Blissz írta...

Ez az utolsó kép egy kicsit rémisztő, megijedtem amikor megláttam. Egyébként Boldog Új Évet kívánok!

treza írta...

Anyám, de pihentek voltatok, pláne Fiatok! :) Attól a póztól most behaltam, Emberem meg lesekedik, min röhögök itten...
Jobbulást a táncparkett Ördögeinek! És BÚÉK!