2010. december 8., szerda

Télapóki :)

Köszi: Krisssz ablak template, képregénybubi, és téglás papir,
Friendlyscrap minden egyéb, 
kivéve a gyertyalámpást, az a saját kezem munkája Smile
zsákok és sapi a gugiról


No, ez a kép jött még össze gyorsan :)
Máris rohanok az oviba kreatÍvkodni.


Uff, megvolt az ovis kreativkodás, ami rettenet jó is lehetett volna, de a fiam már megint betaknyosodott  (3 napja jár újra oviba), amitől kiakadtam eleve, no meg a magatartása is a "helyén" volt, úgyhogy egy óra múlva hazajöttünk, én nagyon rosszkedvűen...pedig terveztem, hogy fotózok is, miket kreativkodtunk, fagyiskehelyből karácsonyi asztali diszt, meg leselejtezett cd-kből, tök jókat!
Mindenesetre még egy régi Mikkancsos képemre ráleltem, úgyhogy idepasszintom azt is :)


Ez az egyik legkorábbi digiscrap oldalaim egyike, még jó, hogy időben rátaláltam. Smile
Kisfiam két hónapos volt a képeken, és épp Mikulás-napon kapott még oltást is...
De jókedvűen nézegette, amint Anyuval hülyéskedünk neki a Miki-sapeszokban.
(Remélem Anyu nem jár erre, mert ez a kép karácsonyi meglepi fotókönyvében lesz benne)
Krisssz karácsonyi minikit elemeivel és pairjával, átlátszó betűivel, és az üvegkavicsokat már nem tom kitől loptam...

Nincsenek megjegyzések: