2010. december 29., szerda

Ma egy kicsit belehúztam :)

Volt némi elmaradásom önmagammal szemben, igy ma (mivel Apa elvitte kis Csolit kirándulni) volt némi szabadidőm és gyártottam ezt, azt.
Először is muszáj voltam jeges üveget készÍteni Krisssz útmutatása alapján, mert volt egy jól sikerült fotóm Oliról, aminek már többször nekiálltam volna, amennyiben van hozzá ötletem. Most LETT :)




Ehhez egyébként a múltkor sikerült fotóznom egy szuperül kijégvirágzott üveg felületet, és az adta a maszkolás alsó rétegét, de mivel teljesen feljegesÍtettem, több rétegben, Így az már szinte ki sem látszik :)
Annyira jó volt a séta, amikor ez a fotó készült, éppen elkezdett havazni, mentünk a sóbarlangba, gyalog, majd mire kijöttünk, egy órácska sópára belélegzés után, ömlött a hó. Oli imádta, és megfogta a kezem, hátravetette magát, és pörögtünk, mint a búgócsigák, és kitátotta a kis száját, hogy essen bele a hó, és kacagott nagyokat :)))) (a hóevést is megkezdtük, éljenek az ovistársak! :)))))

Aztán Pertine-nek egy csokis szalámi recept:

ShabbyPrincess_holidayrecipe_wa-k

(ui: a rózsa formák sikeredtek, a maci fejét vesztette a párom által, mielőtt lefotózhattam volna, a törpének meg nem lett elég karakteres törpeformája, úgyhogy a rózsásakról lett csak oldal )


Elmaradtam az idei mézeskalácssütés képeivel, Így ma azt is pótolgattam :)

  Krisssz keretei, Friendlyscrap elemek, saját háttér, Shabby cetli

Minden évben kiakadok a mézeskalács tésztájától, hogy mennyire ragad. Eddig még soha nem tettem éjjelre hűtőbe, idén történt ez először, de nem tudatosan, hanem mert valahogy későn álltunk neki és nem volt kedvem a folytatáshoz. Reggelre kicsit jobb lett az állag, de még mindig ragadt ezerrel. Soha még nem görcsöltem ennyire a tésztával, de végül plusz egy kilócska liszt megoldotta a problémámat :)
Négy tepsi lett, Oli kicsit csalódott volt, mert a repcsi kiszúróból nem tudtuk kivarázsolni a tésztát, Így nem lett repülős mézeskali...de lett naaaagy csiga :)))), süni, hajó, autó, angyal, üstökös, karácsonyfa, csillag minden méretben- de a legkisebből a legtöbb- meg még nem is  tudom, milyen :)))
Mivel 23-án sütöttünk, és Apa épp elsuhant karácsonyfát venni, ezért azon maszatos, ragacsos kézzel, nyakig lisztesen igyekeztem megörökÍteni, ahogy Oli nyújt, gyúr, szaggat, lisztez, ken, rakosgat, miegyéb.
A fényképezőm elég jól tűrte a kiképzést. Sokk-álló. Olinak egyszercsak eljutott a tudatáig, hogy a liszt jópofa, amikor száll, Így elkezdett maréknyi liszteket feldobálni a konyhában, alig tudtam leszerelni. Effektiv az egész konyhát kellett a sütés után takaritani, mert még a kisjóisten is lisztes volt. Mostmár vicces, de akkor nem röhögtem magamat halálra. :)



Aztán kellett egy kép a karácsony reggelről. Nálunk 23-án éjjel diszitik az angyalok a fát (milyen király, ilyenkor bezzeg angyal vagyok, máskor meg csak egy gonosz (b)anya  :)))), Oli 24-én reggel jön csekkolni. Idén feltettem a régebbi égősorokat az ajtók fölé, Így lett még plusz karácsonyi hangulat is, Oli aztán lelkesen közölte: "Anya, én még ilyen szép karácsonyt ESZEMBE NEM LÁTTAM!"
Az alsó kép lett volna az eredeti, aztán a jpg-be mentés valami folytán megcsuszandott, és ez a másik végeredmény is tetszett, úgyhogy nem dobtam el... :)




Friendlyscrap papirok, elemek



A SBG blogtrianben L. Murphy készlete és az egyik kedvenc képem Oli első karácsonyáról (két és fél hónapos volt):



Végül, de nem utolsó sorban egy számonkérős, emlékezős oldal a barátnőimnek, amit már elő is hÍvattam, és már meg is kaptak, szépen keretbe foglalva. (az előhivás méretéhez kellett igazodnom, ezért az A4 alak)

krisssz maszkja, Azur háttér

Mára ennyi. Ja, és persze a blinkie az oldalam tetején. AZért ezen még dolgozgatni szeretnék, ha lesz időm, mivel nem ez volt az eredeti elképzelésem, de ez sem lett rossz. :)
Jó éjt!

(UI: hiperbe kezdett mindenki blogolni és scrappelni, alig győztem ma olvasni és képeket csodálni! :))))

Nincsenek megjegyzések: