2010. december 9., csütörtök

Ajándék...



próba sikerült, kössssszzzi Krisssz! (ez az a dal, amire az előző bejegyzésben linkeltem :)

Mivel úgyis fenn voltam és bezzeg a gyerek visszaaludt (hálisten), alkottam, s már megint előre készültem a következő heti cewés kihivásra :))))))

friendlyscrap ecsetek és festőállvány és cetli, háttér Krisssz

Nálunk idén lesz másodjára, hogy nem ajándékozzuk egymást, csak a gyerekek kapnak a családban ajándékot. Így csak a korábbi műveimből tudok tallózgatni. Egyébként, ha volt ötletem sokkal inkább szerettem kézzel készÍtett ajándékot adni, nálunk a családban ezt egyébként mindenki sokkal jobban értékeli, mint a boltit.
Lényeg a szeretettel készÍtésen van, hogy közben ezerrel arra gondol az ember, hogy a megajándékozottnak hogy tetszene a legjobban. Én már annyi mindent készÍtettem életemben, hogy felsorolni is nehéz lenne, de néhány fenn van a honlapomon a Bütyköldében.
A legtöbbnek nagy sikere volt :) Legjobban mégis a fotókkal szeretek machinálni, úgyhogy nem is tudom, hogy nem ért el a digiscrap szele már jóval korábban! Szólnotok kellett volna, hogy van ilyen!!!! :)))))
Már évekkel ezelőtt!
Akkor nem azon lennék, hogy a munkakezdésemig legyártsam életem összes digi oldalát, mert aztán már vajmi kevés időm lesz rá! :)))))))

Nincsenek megjegyzések: