2010. november 22., hétfő

Oli egy napja 2.rész

No, tovább gördÍtettem a szekeret, de munka közben újabb és újabb ötletekkel gazdagodtam, és nagyon pánikban vagyok, mert ha ezek bennem maradnak, az fájni fog....
Úgyhogy nyitottam egy lapot, ahová felskrÍboltam az ötleteimet, egy se vesszen kárba, és dolgozom rajtuk, mint a gép. Még van kb. fél órám, aztán megyek jelelni, úgyhogy még gyorsan bedobom, amit készÍtettem.
Amint Ígértem, Oli egy napja 2. rész.
Ez lett:




Készült: Thurzó Katalin 12 hónap template, Pamela Donnis daily routin_bed, fonts: baby font, cry kitty, kissmekissmekissme, janeaustin


Imádom nézni, amikor alszik, de szerintem ezzel egyetlen édesanya sincsen másképp. Mindig megállapÍtom magamban, hogy milyen nagy már, és alva mégis milyen aprócska.....
A képeket vegyesen válogattam a születése napjától a nemrég elmúlt harmadik szülinapjáig, amikor is megkapta első igazi NAGYFIÚS ágyikóját, amit imád. Mivel még össze-vissza forgolódik, álmában sokszor felül, ezért a legurulásgátló lécet rendszerint lefejeli szegénykém, ez lesz a következő kreatÍv akcióm állomása, hogy egy szivacsos huzatot varrjak erre a dologra.

Kreativitásról jut eszembe: a kis törpém nyilván örökölt valamit a kreativitásomból, ma például azzal sikerült meglepnie, hogy a vadiúj naggggyyyyyyon drága masszázsfotel támlájába sormintát szurkált szÍnes fejű gombostűből. Azt hittem eldobom az agyam, jó messzire. Utána azt vallotta, nem gondolta, hogy ezért össze fogom szidni :))))))))

Amint a fotóim közt keresgéltem az alvós képhez, több dologra is rájöttem.
A, tele van a gépünk olyan fotókkal, amire nem is emlékszem, hogy készült (tizenegy éve vagyunk együtt az urammal)
B, régen jó csaj voltam :)
C, Bubeszka (Oli) első életévének fotóit rendszereznem kellene.

Csak úgy gyűlnek a feladatok!
No, megpróbálom  a maradék időmet felhasználni egy újabb kép készÍtésére, COMIC stilusban.

További szép napot!
G.

Nincsenek megjegyzések: