2010. november 19., péntek

KBD újra

Ma reggel egy újabb meglepi várt a mail boxomban. Ezúttal Blissz ajándékozott meg a kreativ blogger dijjal.
Köszönöm neki nagyon!
De ezúttal ezt most nem osztom tovább, lévén tegnap osztottam le az előzőt, és az is nehezen ment, hiszen egyelőre többet alkotok, mint olvasom mások blogjait. :)
Ezért aztán nem is ismerek túl sok bloggert.

De nagyon jól esik, hogy "idegenek", akiket még sosem láttam az életben, értékelik a munkámat, ez nagyon sok pozitiv energiát ad, és nagyon sok új inspirációt!!!!
Azt hiszem, szükségem is van rá, most már jöhetne egy "hullámvasút fel" szakasz az életünkben! :)


A vicc kedvéért irok azért még 7 dolgot magamról :
1. Népszámláló biztos voltam az utolsó népszámláláskor, és több alkalommal voltam szavazatszedő bizottság tagja.
2. Harmadszorra mentem át a forgalmi vizsgán, de állitom, nő létemre rendkivül jól vezetek.
3. Nehéz terhességem és könnyű szülésem volt.
4. Kontaktlencsét viselek.
5. Ha külföldön vagyok, mindent látni akarok, nem vagyok vizben ázós, napozgatós tipus.
6. Őszinte ember vagyok, de igyekszem finoman, nem bántóan véleményt nyilvánitani.
7. Nehezen sértődöm, könnyen békülök.


Mindjárt hozom a tegnapi munkáimat, csak még egyet gyorsan befejezek!

(bocs, hogy nem használok Í-t :))))

Nincsenek megjegyzések: