2010. november 26., péntek

Heti negyedik

Kékült: papir:lexine_blow_out_the_candles , 
Coreen Silke Oktober meeting (betűk) és hello aunty (számok), 
saját pecsét, Krissz kockásÍtó png-je( kár, hogy a hasamra nem lehet ráhúzni),
freebooter script fontok


Ma ezt a képet gyártottam. Többek között azért, mert Krisssz "kockásÍtó" png-jét mindenképpen ki szerettem volna próbálni,  meg azért is, mert találtam még jócskán, idevaló képeket. De azt hiszem a heti cewe-re ez lesz az utolsó, mert különben nem haladok a többi nagyszerű tervemmel :))).

Adott a repülés, ami már magában is szuper, sztem. Imádok repülni, nincs bennem félelemérzet, stb. (repülős család vagyunk.) Imádom továbbá nézni a felhőket, és fotózni őket, úgyhogy, amikor a nyaralás képeit itthon áttöltöm a gépre, mindig megállapÍtom magamban, hogy már megint túl sok felhőt fotóztam. De a felhők felett, ugye mindig süt a nap, bár sztem ez csak egy szólás, de ott fenn egyszerűen csak azt érzem, hogy annyira tiszta minden! Hogyha belemerülhetnék abba a fényes fehér habba, magam is tiszta lehetnék....
Olyan földöntúlian jó érzés nézni.
Mit láttam még felülről? Legutóbb a Balatont, Íme a bizonyÍték :), Etnát, kÍnai nagy falat (na az brutál), Alpokat, meg még biztos sokmindent, amit fel sem ismertem :))).
Legjobban azt szeretem, amikor a tenger, óceán felett repülve - viszonylag közel - meglátom a repülő árnyékát a vizen. Nem tudom miért kedvelem, de az olyan megfoghatóvá teszi a repülést nekem.
No, ezek után repülök is dolgozgatni azon a bizonyos alpha készleten! :)
SZép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

rubin írta...

köszi, hogy megírtad, hol találok rá a technikára :)! amúgy épp most töltöm le a maszkjaid, nagyon ügyi vagy! nálad hány órából áll egy nap ???