2010. november 27., szombat

Hátraszaltó

Ezt dobok mindjárt, de rögtön!!!!!!!
Még éjjel fél egykor kutyabaj volt a blogom elérésével, erre most tessék, nem érem el!!!! Egész nap ezzel vacakoltam de nem jövök rá, miért. Főként, mert roppant mód nem értek hozzá! (viszont van egy hathatós segítségeket nyújtó lány, aki ebben prof, és irányít engem, mint tökhülyét az informatikai útvesztőkben.
De most még az ő tanácsi sem használtak)
 Most a laptopról jelentkezem, itt ugyanis el tudom érni a blogom. Csakhogy a másik gépen vannak a "gyártmányok" meg a PS, meg minden fontosság.... Ez nem az én napom.
Olikám hajnal fél 5kor arra ébredt, hogy tök lázas (kutyabajsemvolt mikor lefektettem), onnantól megint nem aludtam, taknyadzik, köhög, láz fel, lázcsillapítóval le...."Éljenek a vírusok!"
Ma ennek kapcsán az a mélyenszántó gondolat jutott az eszembe, hogy mi a fenéért léteznek betegségek????? (ezt utoljára nyáron kérdeztem a szúnyogok kapcsán...minek léteznek????)
Főként, miután a torkom nekem is elkezdett kaparni....
Úgyhogy ma elmarad az alkotás feltöltése, hacsak az uram rá nem jön, hogy mi a szösssssszzzzzenet van a nagy gépen, ami megakadályozza, hogy ide bejussak. Pedig tök jót alkottam, legalábbis nekem tetszik. És hosszú komment is járt volna melléje..... naa sebaj, majd jövök vele, ha tudok!
Addig SILENCIO......

Nincsenek megjegyzések: